14.10.19 | 08:48

 

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ » ΔΗΜΟΙ » ΛΕΒΑΔΕΩΝ

Ηλεκτρονική διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών από τον Δήμο Λεβαδέων
16.02.15 | 12:05

Ηλεκτρονική διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών από τον Δήμο Λεβαδέων

Στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης της διοικητικής ικανότητας του Δήμου και στην εφαρμογή ενός νέου ευέλικτου και πιο αποτελεσματικού μοντέλου διοίκησης, η Δημοτική Αρχή έχει θέσει σε λειτουργία, μία πιλοτική εφαρμογή Ηλεκτρονικού Συστήματος Διαχείρισης Αιτημάτων των Πολιτών προς τον Δήμο Λεβαδέων.

Με τη νέα αυτή εφαρμογή, ο πολίτης μπορεί να μεταφέρει στις Υπηρεσίες του Δήμου, άμεσα και στοχευμένα το αίτημά του, τυχόν προβλήματα, καταγγελίες, αλλά και να καταθέτει προτάσεις για τη βελτίωση των υποδομών της γειτονιάς του.  

Επίσης, έχει τη δυνατότητα να προσδιορίσει την ακριβή θέση του προβλήματος πάνω στο χάρτη και να επισυνάπτει σχετικές φωτογραφίες. 

Ο κάθε πολίτης που θα καταθέτει το αίτημα του θα ενημερώνεται για την πορεία του αιτήματός του με ηλεκτρονικό μήνυμα μέχρι και τη διεκπεραίωση του.

Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, ο Δήμος Λεβαδέων δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες και τους φορείς να αναλάβουν δράση για τη βελτίωση της γειτονιάς τους και να γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινότητας.

Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται από την αρχική σελίδα του Δήμου Λεβαδέων www.livadia.gr και επιλέγοντας τον υπερσύνδεσμο Βελτιώνω την Πόλη μου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ